03. 06. 2016.

Koje je boje umjetnost?

Kada me pitaju što je umjetnost često odgovorim protupitanjem "A što je ljubav?"
Ljubav i umjetnost nemaju definicije. Nemaju pravila ni okvira, nisu određene bojom ni riječima, nemaju mjerljivu veličinu ni okus, ali zato kada nas dotaknu postižu reakciju.
 Vjerujem da sva ljepota počiva u nemogućnosti definiranja tih osjećaja.

Neka vas ne bude strah pitati zašto umjetnici stvaraju i koja je svrha umjetnosti.
Samo naprijed! Pozivam vas da pitate, tražite, čitate, budete buntovni, da negirate, da promišljate.
Putujte i uživajte u svakom prijeđenom koraku.
Reagirajte.

 Otkrit ću vam zašto ja stvaram.
Jer želim spoznati svijet i sebe.
Jer stvarajući otkrivam što mi je važno, što želim reći ili ostaviti budućnosti.
Jer su moja djela reakcija na život.
Jer osjećam i jer me dotiču pojave.
Jer moje misli i ideje imaju boju.
 Jer želim obasipati svu djecu umjetnošću, a ne plastikom. Želim da nauče gledati i vidjeti.

Jer je umjetnost temelj života.
 (Koje li sreće kada bi nas to učili u školi!)




2 komentara:

  1. Draga, uvrstila sam te u svoj popis nominiranih za The Versatile Blogger Award. <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Irena <3 Definitivno ću morati obnoviti pisanje ;))

      Izbriši